Evin Döner' de Kahvaltı- Ankara

  
Lezzet yolculuğuna 1979’da başlayıp günümüze kadar sürdürebilen Evin Döner, Erzincan lezzetlerini Ankara Çukurambar semtinde 3-4 ay önce beğenimize sunmaya başladı. Ferah iç mekanı, şık dekorasyonu ile hoş bir ortam.  Menüde döner çeşitleri, yöresel yemek ve tatlılar, Erzincan kahvaltısı mevcut. 
 
Evin Döner'e kahvaltısının içeriğini ve ücretini öğrenmek için telefon açtığımda, şehir fırsatındaki kampanyadan  yararlanmamızın karlı olacağı söylendi ve öyle yaptık. Dönerini henüz tatmadım ancak kahvaltıdan son derece memnun ayrıldım.

 
Masanın genel görünümü. Bu kahvaltı 3 kişilikti ( reçeller ve zeytin tabağı dahil). 
 

Bazlama Ekmek 

Kendi ekmeklerini yapan restoranların benim için ayrı bir değeri var.

Bazlamalar fırından yeni çıkmış, dumanı üstünde geldi. Kahvaltının en keyifli bölümü bazlamalarla tereyağın buluşması oldu.

 


 

Tandır Ekmeği - Beyaz Ekmek- Kepekli Ekmek

4 çeşit ekmek sunmaları güzel bir fikir. Ekmek bizim ülkemizde çok önemlidir ve herkesin ekmek zevki başkadır. Ancak bizim favorimiz bazlama ekmekti.

 
 
Peynir Tabağı
 
3 kişi değil 4 kişiyi de rahat rahat doyuracak şekilde hazırlamış bir peynir tabağı geldi.
Erzincan tulum peyniri, Kemah salamurası, Kars kaşarı, Civil peyniri, ceviz, kayısı vardı.
 
 
Şarküteri Tabağı
 
Şarküteri ürünlerini pek sevmem o yüzden ben  tadına bakmadım. İlginç olan sucuğun pişirilmeden getirilmesiydi. Garsona "pişirmeyi mi unuttunuz ?" diye espri yapınca sucuğu çiğ sunduklarını belirtti. Çiğ olması fikri masadakileri  ve beni pek mutlu etmedi.
 
 
Yeşillik - Domates -Salatalık Tabağı
 
Yeşilliklerin hepsi yeni toplanmışçasına diri ve tazeydi.
 
 
Ceviz ilave edilmiş Erzincan tulum peyniri.
 
 Peynir tabağından ayrı olarak servis edildi. Güzel bir tat, cevizle daha da güzelleşmişti.
 
 
Zeytin Tabağı
 
3 çeşit yeşil zeytin, 2 çeşit siyah zeytin vardı tabakta.
 

 Tereyağı - Bal
 
 
Reçel Tabağı
 ( pekmez, çilek ve portakal reçeli)
 
 
Bakır sahanda sunulan yumurta kahvaltıya dahil değildi, ekstra istedik. Tereyağında ve kıvamında pişirilmişti.
 

Yorum: Güzel bir pazar sabahı, hoş bir ortamda, keyifli bir kahvaltı yaptık. Çalışanlar ilgili, servis hızlı. Çay sınırsız olarak termosta sunuldu. Böylece sohbet çay servisi yüzünden sık sık bölünmedi. Tek beğenmediğim sucuğun çiğ sunulmasıydı. Sucuk yumurtalı olarak pişirilip fiyata eklenebilir diye düşünüyorum.
 
Fiyatlar: Şehir fırsatından aldığım kahvaltı 2 kişi 24 TL. Sınırsız çay kahvaltıya dahildi. Sahanda yumurta kahvaltıya dahil değildi. Fiyatı 6 TL. Şehir fırsatı dışında mekan gittiğinizde, içeriği biraz daha zenginleştirilmiş olarak Erzincan Kahvaltısı 2 kişi 40 TL olarak sunuluyor. Döner fiyatları 15-22.50 TL. arası.
Adres:  Adres: Kızılırmak Mh. Muhsin Yazıcıoğlu Cad. No:17 / B13
Çukurambar / Ankara           Telefon :0 312 210 19 79

4 yorum:

  1. Yeşim Erguzeş11 Kasım 2013 00:54

    Bence bu blog daha fazla duyurulmalı. Oburcan çok nadir ziyaret yapıyor ama siz sürekli dolaşıyorsunuz. Desteğim tam. İyi bloglar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim hanım desteğiniz için çok teşekkür ederim. Ben her hafta Oburcan'ı okuyarak blog açmaya karar vermiş birisiyim :))

      Sil
    2. Yeşim Erguzeş11 Kasım 2013 12:46

      Bende oburcanı sık takip ederdim ancak iş profesyonelleşmeye gittiğinde(site reklamları vs.) ben kendi adıma soğudum. Eskisi kadar sık ziyaret etmiyor. Ancak siz vakit buldukça geziyor ve hemen ekliyorsunuz. Bu nedenle daha çok kazanıp, daha çok yer gösterin bize=)

      Sil
    3. Yeliz hanım İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :))

      Sil